Så var allsvenskan igång!

Det här hade visst landat i utkorgen!
 
I lördags gick alltså första omgången av allsvenskan div 2 av stapeln i Kiladalen. Till min stora förvåning så hade de valt att köra förklassen paralellt med lagklassen, vilket innebar att jag hade 43 min från startsignal till startsignal. Inte optimalt på någe vis. På tal om stor förvåning så var loppe på sitt allra ljuvligaste humör i LB:n och där kunde jag sitta å styra runt glad som en fåntratt.
 
 
68,33% och en tredjeplats, fina lilla djur!
 
Till lagklassen hann vi bara kasta av sadeln i 10 minuter och skritta lite innan det va dags igen. Tyvärr så var det ganska djupt och tungt i underlaget och loppan som fortfarande sover ute vart lite matt i pälsen. Men gjorde ändå en helt okej insats. Tappade energi och likaså känsla, men nöjd över att han ändå var med mig och gjorde det jag bad honom om.
 

Vi red ihop 62,3 % och laget slutade till slut på en silverplats efter första omgången. Full fart mot en guldplats i nästa omgång!.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0