Tvång som ledarskapsmetod

I måndags hade Tina Foby, som gav sig ut på långtur med med Pippi och tillhörande pilot. Det är verkligen perfekt för hans något runda kroppsform att gå på hajk och jag är väldigt glad att Tina uppskattar denna typ av aktivitet, till skillnad från den här piloten som helst bara vill harva runt på banan. Vi har ett bra upplägg helt enkelt, där alla är nöjda!
Tis+ons har det vart just harvande på banan, med fokus på tempoväxlingar, något man aldrig kan få för mycket av, framförallt inte vi som fått samma kommentarer senaste 29384 tävlingarna, "visa mer nyanser". Lite tjatigt kan en tycka. Så dags att ta tag i det där.
Lopp har nog läst bloggen, för den fina känslan är tillbaka. Mycket tacksam för dettta. Hoppas det håller i sig.





Vi kan också rapportera för den intresserade att vi är inne på flughuva nr 3. Att kalla det förbrukningsvara är inte att överdriva. Jag tror om jag ska va ärlig att foby ger sig på dom andra och tvingar nån att dra av den. Han jobbar som ledare mycket med tvång. Ex, en favorit aktivitet; Ta upp en pinne, gå fram till Qråkan och tvinga honom att delta i en dragkamp som ska pågå i en evighet. Tror jag vet någon som skulle behöva gå en ledarskapskurs eller två.
Ja hur som helst, flugluvor, jag har en som faktiskt sitter kvar, men den får han fruktansvärda skavsår av på nosryggen, så det går ju liksom bort. Jag vet inte om jag bara ska ge upp, eller om jag ska köpa nån värstingluva.. hm. hm. Problemet är främst att han har ett väldigt litet huvud, så full går aldrig att spänna åt ordentligt, men Pony är förlitet. Är det någon som har tips på flugluvor som finns i Cob? Och ja, självklart så är det ett problem, han är jättestörd av flugor i ögon och öron, annars hade jag bara låtit det va för längesen.. Smörjer med lite flugkräm i fejset så länge och hoppas det hjälper lite.


Nöjd med livet och sin härliga sommarhage



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0