En mörk stund för Nyköpings hästfolk.

Hästbutiken i Nyköping, min favvoplats på jorden (typ, överdriver lite men inte mycket) lägger ner... Ljuset i denna mörka stund är att de säljer ut allt på halva priset. Där stod mina dröm-stövlar från Derby och bara glodde på mig. Men jag hejdade mig, är ju inte gjord av pengar, även om de va hälfen så dyra.
Slog iaf till på ett ljuvligt pannband, ett par nya vita roeckl handskar, favvo linimentet Radital, brukar köpa det koncentrerade men gelen är så himla mycket mer tacksam att jobba med, och en spray från K9 som jag såg att Lina Dolk tipsade om, som både funkar som finish över knopparna men också för att få hovarna blanka innan start.
 
Fotat på parkeringen imorse medan andra fundersamma kollegor gick förbi och undrade vad som pågick. No shame.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0